Dowiedz się więcej o swoim zdrowiu

Odchudzanie

Suplementy diety na odchudzanie z zielonym jęczmieniem: opinie, efekty, skuteczność

jak działa młody jęczmień

Liczba osób borykającym się z nadwagą i otyłością rośnie w niezwykle szybkim tempie. Kilka ostatnich dekad to niemalże podwojenie liczby osób z nadmiarem tkanki tłuszczowej. Wynika to przede wszystkim z prowadzonego trybu życia. Zautomatyzowany, siedzący tryb życia w połączeniu z nieregularnymi, niezdrowymi posiłkami sprawia, że dzisiaj niemal 50% cywilizowanej społeczności walczy z tym problemem.

Suplementy diety, a odchudzanie

Suplementacja to jeden z elementów odchudzania (obok diety i treningu), który ma bardzo duże znaczenie. Można zaryzykować stwierdzeniem, że rola suplementów z każdym dniem rośnie. Wszystko za sprawą pojawiających się nowych specyfików, których skuteczność jest coraz wyższa.

Bez cienia wątpliwości, jednym z aktualnych liderów suplementów na odchudzanie jest: młody zielony jęczmień. – informuje blog o odchudzaniu FitPoradnia.pl.

Zielony jęczmień na odchudzanie

Zielony jęczmień to preparat, który jest doskonałym źródłem wielu witamin, minerałów oraz błonnika, czyli substancji mającej ogromny wpływ na procesy trawienne zachodzące w organizmie.

Według światowej organizacji zdrowia, należy spożywać około 20g dziennie, a w czasie odchudzania nawet do 40 gramów błonnika. W związku z tym, że w pożywieniu nie zawsze znajduje się tak duża ilość tej substancji, trzeba wspierać się suplementami diety, a młody zielony jęczmień jest jednym z jego najlepszych źródeł.

Jak działa błonnik?

Błonnik pełni wiele funkcji w organizmie. Jego właściwości nie tylko przyśpieszają metabolizm i ograniczają apetyt, ale także oddziałują pozytywnie na układ wydalniczy: regulują rytm wypróżnień, przyśpieszają perstaltykę jelit oraz usuwają toksyny i substancje szkodliwe z organizmu.

Ponadto, błonnik pęcznieje w żołądku, co doprowadza do tzw. uczucia sytości. Tym samym, w sposób naturalny ograniczamy chęć podjadania.

Młody zielony jęczmień na odchudzanie – opinie konsumentów

Poniżej prezentujemy opinie na temat młodego zielonego jęczmienia, publikowane przez Internautów na portalach traktujących o zdrowie i urodzie:

Katarzyna (33 lata), Łódź

Błonnik to swojego rodzaju nowość na rynku suplementów, a ja takie nowości bardzo chętnie testuje. U mnie zawsze jest jakiś nadmiar kilogramów (podejrzewam jakieś uwarunkowanie genetyczne). Zielony jęczmień zaleciła mi znajoma dietetyk… i jak się okazało to był strzał w dziesiątkę. Ten suplement nie tylko okazał się skuteczny jako suplement, ale także jako „substytut”. Mówiąc w skrócie – schudłam 4 kilogramy w ciągu miesiąca bez jakiejkolwiek diety i ograniczeń.

Roman (26 lat), Kozienice

O tym środku można wypowiadać się tylko pozytywnie. Stosuję, od ponad trzech miesięcy. Na razie bilans to minus 13 kilogramów. Nie spodziewałem się takich rezultatów! Zielony jęczmień stosuję jako dodatek do prostej diety odchudzającej (nie głodówkowej!). Myślę, że to preparat warty każdych pieniędzy.

Renata (46 lat), Błonie

Jestem dojrzałą kobietą, której nie oszczędza menopauza. Stosowałam do tej pory różne środki i owszem, były skuteczne, ale… żaden z preparatów nie dawał takich rezultatów jak zielony jęczmień. Udało się uporać z nadwagą. Aktualnie stosuję ten środek profilaktycznie. Waga się ustabilizowała, mimo, że nie kontroluję za bardzo diety.

Kacper (19 lat), Radom

Skuteczność zielonego jęczmienia jest bardzo wysoka. Udało się schudnąć (bez diety i ćwiczeń odchudzających) około 14 kilogramów suplementując ten preparat. Czas trwania odchudzania to około 5 miesięcy.

Co więcej, zielony jęczmień nie tylko pozwolił schudnąć, ale także wpłynął na moje samopoczucie i w ogóle nie powodował osłabienia wynikającego ze zmian zachodzących w organizmie. Praktycznie, skutków ubocznych nie było żadnych. Dla mnie to REWELACJA. Z całego serca polecam każdemu!

Zielony jęczmień – stosowanie, formy, dawkowanie

Zielony jęczmień to suplement diety, który występuje w dwóch formach: proszku do rozpuszczenia lub kapsułek. W obu przypadkach, producenci zalecają popić dużą ilością wody (200-300 ml).

Stosowanie zielonego jęczmienia ze względu na dużą ilością błonnika, zaleca się realizować w godzinach porannych i popołudniowych (nie stosować na noc). Dawkować, zgodnie z zaleceniami umieszczonymi na ulotce konkretnego preparatatu lub zgodnie z zaleceniami dietetyka, lekarza i farmaceuty.

Leave a Reply